17 Φεβρουαρίου 2016

DIY γλαστράκι με χάρτινους νάρκισσους...

Το αγαπημένο μου ανοιξιάτικο λουλούδι τώρα σε μια πολύ όμορφη κατασκευή. Ο νάρκισσος με τα υπέροχα χρώματα του και το υπέροχο άρωμα του.

Μια πολύ καλή ιδέα για ανοιξιάτικο δωράκι στη δασκάλα, σε πάρτυ, σε βάφτιση ........

Θα χρειαστείται καλής ποιότητας κρέπ χαρτί σε όμορφα και ζωντανά χρώματα, σύρμα κατασκευών, μια στρογγυλή μπάλα από φενιζόλ, ένα γλαστράκι, κορδέλα και πιστόλι σιλικόνης.


Την κατασκευή αυτή μας την δίνει το liagriffith.com μαζί με το εκτυπώσιμο αρχείο για να δημιουργήσουμε τα υπέροχα λουλούδια μας.




Για να εκτυπώσετε το αρχείο πατήστε εδώ και προσπαθήστε να κόψετε όσο πιο σταθερά μπορείται τα φύλλα σας. Όσο πιο καλό χαρτί έχετε τόσο καλύτερα θα κοπούνε.
  
 


Εδώ θα δείτε αναλυτικά τα βήματα συναρμολόγησης για να έχετε αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα.  

 



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

2 σχόλια:

konstantina handy mama crafts είπε...

πολύ όμορφο έγινε το γλαστράκι!!!! Σίγουρα θα το επιχειρήσω κάποια στιγμή γιατί οι νάρκισσοι είναι το αγαπημένο μου λουλούδι!!
φιλιά!!

Giota Mavreli είπε...

Κωνσταντίνα είναι πολύ όμορφο και εγώ το έφτιαξα με το μικρό μου, απλά πρόσεξε να έχεις καλό χαρτί γιατί εγώ χρησιμοποίησα στην αρχή ένα το οποίο δεν κοβόντανε πολύ καλά ...... καλή επιτυχία