27 Ιανουαρίου 2016

Διατροφή: δώστε στα παιδιά γιαούρτι …...

Γιαούρτι μια υγιεινή επιλογή για τα παιδιά σας? 
Όταν λέμε γιαούρτι δεν μιλάμε για επιδόρπια γιαουρτιού (παιδικά γιαουρτάκια , με φρούτα κ.α), αλλά για κανονικό γιαούρτι πρόβειο ή αγελαδινό ή κατσικίσιο (με την πέτσα) που θα βρείτε στα super market η σε γαλακτοπωλεία.





  • Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε ασβέστιο, φώσφορο, βιταμίνες και πρωτεΐνες, που συμβάλλουν στην πρόληψη της οστεοπόρωσης, στην ανάπτυξη και τη σωματική διάπλαση των παιδιών.
  • Μπορεί να αντικαταστήσει το γάλα σε περιπτώσεις δυσανεξίας στη λακτόζη, προσφέροντας τις απαραίτητες θρεπτικές ουσίες.
  • Βοηθά στην καλύτερη λειτουργία του εντερικού συστήματος και βοηθάει σε περιπτώσεις  δυσκοιλιότητας και άλλων εντερικών διαταραχών.
  • Είναι κατάλληλο για τη θεραπεία ασθενών με αντιβιοτικά, για την αποτροπή ανάπτυξης παθογόνων μικροοργανισμών στο εντερικό σύστημα.
  • Βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, αλλά και στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.
  • Δρα κατά των κολπικών μολύνσεων και των λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος.




Συνδιάστε το γιαούρτι με μέλι, φρούτα και ξηρούς καρπούς και επιλέξτε το αντί για γλυκό και θρεπτικό και υγιεινό και λιγότερες θερμίδες.  
Kαλή επιλογή και για σνακ στο σχολείο, για απογευνατινό ή και πρίν τον ύπνο, καθώς εκτός από τις πολλές ευεργετικές του ιδιότητες, μας χορταίνει.

Σε περιπτώση που τα παιδιά είναι αρνητικά στο να το φάνε μπορείτε να τους προσθέσετε λίγο κακάο, λίγη ζάχαρη (στη μύτη ενός μικρού κουταλιού) ή λίγα δημητριακά.

στις ερωτήσεις μας απαντά o: 
Ιάκωβος Θεοδοσίου Ιατρός -Διαιτολόγος
www.dietplasma.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: