06 Φεβρουαρίου 2015

DIY Αρωματική Ζάχαρη για τα ροφήματα σας !!!

Εάν θέλετε να δώσετε στα ροφήματα σας (τσάι, σοκολάτα, χαμομήλι κ.α) μια άλλη γεύση ακόμα και στα γλυκά σας (κέικ, μπισκότα) δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε την παρακάτω συνταγή. 




Πως φτιάχνουμε αρωματική ζάχαρη : θα χρειαστείτε κρυσταλική ζάχαρη, πορτοκάλια, λεμόνια, λάίμ και γκρέιπ φρούτ.





Πλένουμε τα φρούτα μας πολύ καλά και με τον τρίφτη ξύνουμε τη φλούδα τους (μέτριο). Για 2 κούπες ζάχαρη θέλουμε το ξύσμα από ένα ή δύο  φρούτα.

Αναλογίες:
  • 2 κούπες ζάχαρη + 1 πορτοκάλι ή γκρέιπ φρούτ.
  • 2 κούπες ζάχαρη + 2 λεμόνια.
  • 2 κούπες ζάχαρη + 2, 3 λάιμ.
Ανακατεύουμε με την ζάχαρη και τοποθετούμε σε βαζάκια το κάθε ένα ξεχωριστά. Διακοσμήστε με διάφορές κορδελίτσες και ετικέτες που μπορείτε να εκτυπώσετε εδώ δωρεάν.



4 σχόλια:

konstantina handy mama crafts είπε...

τέλεια ιδέα!!!!!!!

M Koutsom είπε...

Γεια σου Γιώτα, νέα αναγνώστρια στο bloggοσπιτάκι σου και χαίρομαι πολύ! Μου κίνησε το ενδιαφέρον η πρότασή σου και πέρασα να δω τον τρόπο που φτιάχνουμε αρωματική ζάχαρη! Αλήθεια, μπορεί να γίνει το ίδιο και με καστανή ζάχαρη? Θα τα λέμε...φιλιά

Giota Mavreli είπε...

Είναι πολύ καλή σαν ιδέα αλλά και σαν γεύση, εγώ το έχω κάνει με πορτοκάλι και ταιριάζει τέλεια με το τσάι.

Giota Mavreli είπε...

Καλωσήρθες στο bloggoσπιτάκι μου, δεν το έχω κάνει με καστανή ζάχαρη αλλά σίγουρα θα γίνεται.
Καλή επιτυχία εάν το κάνεις?