09 Μαΐου 2014

Μαμά μου μην ξεχνάς .......



  • Μην με παραχαϊδεύεις. Ξέρω πολύ καλά πως δεν πρέπει να μου δίνεις πάντα ότι σου ζητώ. Σε δοκιμάζω μονάχα για να δω.
  • Μη διστάζεις να είσαι σταθερή μαζί μου. Το προτιμώ και με κάνει να νιώθω περισσότερη σιγουριά.
  • Μη με κάνεις να νιώθω μικρότερος από ότι είμαι, αυτό με σπρώχνει να παριστάνω καμιά φορά το σπουδαίο.
  • Μη μου κάνεις παρατηρήσεις μπροστά στον κόσμο, αν μπορείς. Θα προσέξω περισσότερο αυτά που θα μου πεις αν μου μιλήσεις ήρεμα μια στιγμή που θα είμαστε οι δυό μας.



  • Μη μου δημιουργείς το αίσθημα πως τα λάθη μου είναι αμαρτήματα, μπερδεύονται μέσα μου όλες οι αξίες που έχω μάθει να αναγνωρίζω.
  • Μην αναστατώνεσαι τόσο όταν σου λέω δεν "σε αγαπώ¨ ή δεν "σε θέλω¨, δεν απευθύνομαι σε εσένα αλλά στην δύναμη που έχεις να μου εναντιώνεσαι.
  • Μη με προστατεύεις πάντα από τις συνέπειες. Χρειάζεται καμιά φορά να πάθω για να μάθω.
  • Μη μου κάνεις συνεχώς παρατηρήσεις, γιατί τότε θα χρειαστεί για να προστατέψω τον εαυτό μου να κάνω τον κουφό.
  • Μην μου δίνεις επιπόλαιες υποσχέσεις γιατί νιώθω περιφρονημένος όταν δεν τις κρατάς.
  • Μην υπερτιμάς την τιμιότητα μου πολλές φορές οι απειλές σου με σπρώχνουν στην ψευτιά.
  • Μην πέφτεις σε αντιφάσεις. Με μπερδεύεις αφάνταστα και με κάνεις να χάνω την πίστη μου σε εσένα.



  • Μην με αγνοείς όταν σου κάνω ερωτήσεις, γιατί θα αρχίσω να πέρνω πληροφορίες από άλλες πηγές.
  • Μην με κάνεις να πιστέψω ότι είσαι τέλεια ή αλάνθαστη γιατί θα απογοητεύομαι όταν ανακαλύπτω ότι δεν είσαι.
  • Μην ξεχνάς ότι μου αρέσει να πειραματίζομαι, χωρίς αυτό δεν μπορώ να ζήσω.
  • Μην ξεχνάς πόσο γρήγορα μεγαλώνω.
  • Μην ξεχνάς να μου ζητάς συγνώμη εαν θέλεις να μάθω να ζητάω και εγώ.
  • Μην ξεχνάς ότι δεν θα μπορέσω να αναπτυχθώ χωρίς πολύ κατανόηση και αγάπη.

1 σχόλιο:

Dimitra είπε...

Με αυτο το κείμενο, μαζί με άλλα, μας παρουσίασαν τη γιορτούλα τους τα πρωτάκια για την Ημέρα της οικογένειας και τη γιορτή της μητέρας. Τα χαρτομάντηλα εγιναν ανάρπαστα:)