09 Ιανουαρίου 2014

Θηλάζοντας Δίδυμα .....


 Ο θηλασμός των διδύμων με τη σωστή καθοδήγηση και οργάνωση είναι απολύτως εφικτός.  Επιπλέον βοηθάει στην διατήρηση της υγείας των μωρών και της δικής σας και στο δέσιμό τους μαζί σας.



  • Μπορείτε να θηλάζετε ταυτόχρονα τα μωρά σας ή κάθε ένα ξεχωριστά. Ο ταυτόχρονος θηλασμός σας βοηθάει να κερδίσετε χρόνο ειδικά τις πρώτες εβδομάδες μέχρι κάθε μωρό να αποκτήσει το δικό του πρόγραμμα.  

  • Θα χρειαστείτε μαξιλάρια για να έχετε σωστή στήριξη και να είστε άνετη κατά τη διάρκεια του θηλασμού. 


  • izzym.hubpages.com 




  • Στην αρχή θα χρειαστείτε κάποιον να σας βοηθάει να τοποθετήσετε σωστά τα μωρά στο στήθος. Μετά θα μπορείτε να το κάνετε και μόνη σας.

  • Μπορείτε να θηλάζετε ταυτόχρονα και τα δύο  μωρά στην κλασική ή την πλάγια στάση ή το ένα στην κλασική και το άλλο στην πλάγια στάση, ή και τα δύο ξαπλωμένη.  



  • kellymom.com

    • Θα χρειαστεί να σημειώνετε σε κάθε θηλασμό από ποιά μεριά έχει φάει κάθε μωρό ώστε να του αλλάξετε στήθος στο επόμενο γεύμα. 
    • Οι χρόνοι θηλασμού δεν διαφέρουν από το θηλασμό ενός μόνο μωρού.


    • Φροντίστε να κοιμάστε με κάθε ευκαιρία, να τρώτε καλά και να πίνετε πολλά υγρά,2-3 λίτρα την ημέρα.

    twiniversity.com 
    της Δώρα Ευθυμείου παιδίατρος
    www.paidiatrosathome.gr 

    2 σχόλια:

    Ειρήνη είπε...

    Καλησπέρα Γιώτα. Χάρηκα που σε βρήκα! Με τράβηξε ο τίτλος σου και μπήκα:) Θήλασα το αγοράκι μου 2 1/2 χρόνια, αλλά θηλασμός και δίδυμα μου φαίνεται πολύ δύσκολο, τουλάχιστον τους πρώτους μήνες! Οι εικόνες βέβαια τρυφερές!

    Giota Mavreli είπε...

    Γειά σου Ειρήνη μου καλώς ήρθες στο blog μου. Και εγώ θήλασα το γιό μου 1 χρόνο και ομολογώ ότι δεν μπορώ να φανταστώ πως θα είναι να θηλάζει κάποια μαμά τα διδυμάκια της αλλά σίγουρα υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις που εκεί χρειάζετε να τους βγάλουμε το καπέλο. Η κουμπάρα μου για παράδειγμα όσο και αν το προσπάθησε δεν τα κατάφερε να το πραγματοποιήση παραπάνω από 15 ημέρες ...... Ελπίζω να σου αρέσει η γκάμα των θεμάτων μου και να παραμείνεις φίλη μου......