25 Νοεμβρίου 2013

Αδυνάτισμα "τι εννοούμε"???


Με τον όρο αδυνάτισμα, δεν πρέπει να εννοούμε την απώλεια του σωματικού βάρους μας αλλά την μείωση του λιπώδους ιστού του οργανισμού, σύμφωνα με τον ιατρικό ορισμό της παχυσαρκίας.
Το λίπος καταναλώνεται ως εναλλακτική πηγή ενέργειας σε περιόδους αρνητικού ενεργειακού ισοζυγίου.


Η πιο απλή σκέψη για να χάσουμε τα κιλά μας είναι να δημιουργήσουμε μια τέτοια κατάσταση η οποία όμως θα πρέπει να έχει την πλήρη κάλυψη του ανθρώπου σε άλλα ζωτικής σημασίας στοιχεία.
Καλό θα ήταν αυτό το αρνητικό ενεργειακό ισοζύγιο να το συνδυάσουμε με μιας ήπιας μορφής αεροβικής άσκησης.
Όταν λέμε αδυνάτισα δεν θα πρέπει να μας απασχολεί τι θα δείξει η ζυγαριά μας, αλλά πόσους πόντους χάσαμε από τη μέση μας ή από τα σημεία που μας ενδιαφέρει.
Αυτό το ενεργειακό αρνητικό ισοζύγια έχει κάποια όρια που αν τα ξεπεράσουμε τότε ο οργανισμός καρνιβαλίζει και αντί να καίει λίπος καίει μύες.
Στο αδυνάτισμα, η απώλεια βάρους θα πρέπει να είναι σταδιακή και με σταθερούς αργούς ρυθμούς, διαφορετικά καταβολίζουμε πολύτιμο μυϊκό ιστό και χάνουμε υγρά και γλυκογόνο και όσο περισσότερους μυς χάνουμε, τόσο πέφτει ο μεταβολισμός μας.
Μια καλή μέθοδο για αδυνάτισμα είναι μια δίαιτα είναι οι χαμηλή σε υδατάνθρακες και η αυξημένη της απάχης ζωικής πρωτεΐνης. Τα λίπη καίγονται στην απουσία υδατάνθρακα. Το άμυλο και τα αλλά σάκχαρα, θα πρέπει να αντικαθίσταται με βραδείας αποδέσμευσης υδατάνθρακες, όπως σαλάτες και λαχανικά.
Το νερό βοηθά άμεσα τόσο στο αδυνάτισμα όσο και στην αποβολή των παραγώγων από τις καύσεις.

Ιατρός - Διαιτολόγος


Δεν υπάρχουν σχόλια: