30 Οκτωβρίου 2013

The unpaixtable blogger award!!!

The unpaixtable blogger award!!!  


Μόλις έφτασε και σε εμένα και είμαι πολύ πολύ χαρούμενη, η Κατερίνα από http://skepiloges.blogspot.gr  με τίμησε χαρίζοντας μου και εμένα αυτό το βραβείο.



Το βραβείο αυτό έχει δημιουργηθεί από το all4blogs και τους ευχαριστούμε για αυτό .


 http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award

Οι κανόνες είναι οι εξής:
  • Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
  • Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις ...
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
  • Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου...στους bloggers που προτείνεις!
  • Και μην ξεχνάς  κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες (link back)


Οι ερωτήσεις (6+1)
1)Intro ( Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)
2)Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!
3)Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
4)Όταν γίνω διάσημος blogger θα... (συμπλήρωσε την φράση)
5)Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.
6)Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog- όσφαιρα και γιατί;
7)Η έβδομη ερώτηση ανήκει πάντοτε σε αυτόν που παραλαμβάνει το βραβείο και συνεχίζει την αλυσίδα! Έχεις σχολιάσει ανάρτηση ότι σου άρεσε ενώ στην πραγματικότητα δεν σου άρεσε καθόλου; (ερώτηση της Κατερίνας).
Ξεκινάω :
  1. Είμαι η Γιώτα και μένω στον Ωρωπό, είμαι Ιχθείς και το blog μου φιλοξενείται από το blogger (by google).
  2. Αχ σκέφτομαι και ξανασκέφτομαι αλλά αυτό που έρχετε πάντα πρώτο είναι  "όμορφες ιδέες για όμορφες στιγμές".
  3. Θα ήθελα πολύ να παίζω και τώρα το πέρνα - περνά η μέλισσα και τα μελισσόπουλα, ομάδικό και χαρούμενο.
  4. Όταν γίνω διάσημη blogger θα σας αγαπάω το ίδιο και θα σας διαβάζω το ίδιο γιατί εσείς θα με κάνετε διάσημη οι blogo φίλες μου.
  5. Λιγότερο δημοφιλή δεν ξέρω εάν είναι αλλά σίγουρα θέλω να γίνει η "coffee scrub" http://4lifeidea.blogspot.gr/2013/10/diy-coffee-scrub.html#.UnFrskI29FI  γιατί πρέπει να την δοκιμάσετε όλες.
  6. Δεν αντέχω να βλέπω blog με αναρτήσεις τύπου ειδήσεων (επείγον ο υπουργός οικονομικών....)  και  όταν πατάς στο link σε πάνε σε άσχετες διαφημίσεις και θέματα εντελώς χαζά (η μενεγάκη έτρωγε στο ίδιο εστιατόριο με τον υπουργό οικονομικών).
  7. Δεν το έχω κάνει και δεν θα το κάνω ποτέ μου αρέσει η ειλικρίνεια και η αλήθεια
Η δική μου ερώτηση είναι :  εάν εμφανίζονταν το μαγικό τζίνι ποίες είναι οι 3 ευχές που θα ήθελες να σου πραγματοποιήσει.

Το βραβείο με τη σειρά μου το χαρίζω στα: 

4 σχόλια:

Μαρία είπε...

...Καλημερα κοριτσι..να σαι καλα που περασες απο το λημερι μου..σ'ευχαριστω..να το χαρεις το βραβειακι σου..μολις κανω αναρτηση θα τα πουμε..σε φιλω..καλο πρωινο..

sk epiloges είπε...

Μερικές φορές σκέφτομαι οτί σε αυτή την μπλογκόσφαιρα αξίζουν πραγματικά βραβεία σε κάποιους ανθρώπους και μέσα σε αυτούς είσαι και εσύ με τις τόσο χρήσιμες αναρτήσεις σου! Σε ευχαριστώ πολύ να το χαρείς και να κερδίσεις και άλλα πολλά βραβεία!

Giota Mavreli είπε...

σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για το βραβείο που μου χάρισες .....

lina είπε...

Γιώτα μου σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Μόλις κατάφερα και έκανα και εγω τη σχετική ανάρτηση!