20 Σεπτεμβρίου 2013

Ένα βραβειό έκανε την μέρα μου τόσο γλυκιά........

 ένα βραβειάκι από το blog    http://neamanoulaa.blogspot.gr 





Πρέπει να ακολουθήσω και εγώ με την σειρά μου τους εξής κανόνες και είμαι έτοιμη να το κάνω :

Πρέπει να αναφέρω και να ευχαριστήσω αυτόν που μου χάρισε το βραβείο: 

Ευχαριστώ πολύ την Νέα Μανούλα  και το υπέροχο ενημερωτικό blog της για το βραβειάκι που μου χάρισε. 

Πρέπει να απαντήσω στις εξής ερωτήσεις:
  • το αγαπημένο μου φαγητό: Μοσχαράκι με χειροποίητες χυλοπίτες .
  • δεν μου αρέσει στους ανθρώπους: το ψέμα και η υποκρισία.
  • μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα: να είναι χαρούμενοι , όχι γκρινιάριδες και να διασκέδάζουν με πολύ απλά πράγματα.
  • με ηρεμεί: η θάλασσα.
  • αγαπώ: το γιό μου , τον άντρα μου και τους γονείς μου, την γιαγιά μου , τον παππού μου , την αδερφή μου .......όλους όσους με κάνουν ευτυχισμένη και χαρούμενη.
  • με νευριάζει: οταν χτυπάει το κουδούνι μου χωρίς να έχω ενημερωθεί πρίν και είναι και Κυριακή μεσημέρι.
  • δεν αποχωρίζομαι ποτέ: τον εαυτό μου όπου πάω πάντα είναι εκεί , απο αντικείμενα? όλο και κάτι ξεχνάω πάντα.
  • όταν ήμουνα μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες: δεν μπορώ να θυμηθώ πραγματικά πολλά πράγματα αλλά ο Σάκης ήταν σίγουρα ένας από αυτούς.

Πρέπει τώρα να βραβεύσω και εγώ με την σειρά μου άλλα blogs και ξεκινάμε :

ελπίζω να προλάβω να ειδοποιήσω όλα τα blogs σήμερα για το βραβειάκι τους 










9 σχόλια:

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

καλησπερα! καλως σε βρηκα! :)

Ελπίδα είπε...

ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!! καλώς σε βρήκα :)

Marina είπε...

Καλημέρα Γιώτα, ευχαριστώ για το βραβειάκι! Καλό σαββατοκύριακο!

Νίκη είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου!Μοσχαράκι με χειροποίητες χυλοπίτες ;;;; Τι μου κάνεις τώρα...

Katerina Verigka είπε...

Καλησπέρα! Συγχαρητήρια για το βραβειάκι και τις απαντήσεις! καλή συνέχεια!!

Mouse Stitches Handmade είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!!!! Συγχαρητήρια για το υπέροχο blog που μας ενημερώνει για τόσα πράγματα και μας δίνει τόσες ιδέες!!!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Ευχαριστώ πολύ κι εγώ για το βραβείο!! Καλώς σε βρήκα :)

Mary's lab είπε...

Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!<3

Fan είπε...

Καλώς σε βρήκα! Τα βραβεία μας φέρνουν πιο κοντά! Χεχε! Πάω να σε εξερευνήσω. Καλή συνέχεια!
{Fan, όπως λέμε sofan!}