16 Ιουλίου 2013

To 3o μου βραβειάκι !!!!

Χθές παρέλαβα από την Katy και το blog της  http://ergahandmade.blogspot.gr/ "   ένα βραβείο για το blog μου και θέλω να την ευχαριστήσω για την τιμή που μου έκανε.




Θα πρέπει να απαντήσω με την σειρά μου σε κάποιες ερωτήσεις και να το χαρίσω  και εγώ  σε κάποια άλλα blogs, οπότε ας ξεκινήσουμε: 

Αγαπημένο περιοδικό :  Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση αλλά όταν έχω χρόνο ξεφυλλίζω περιοδικά μόδας, περιοδικά με συνταγές και κατασκευές.

Αγαπημένος τραγουδιστής/α Αγαπημένη μουσική : Ακούω τα πάντα , ανάλογα με την διάθεση που έχω. (πάντα  Ελληνική και Ξένη ποιοτική μουσική ).

Αγαπημένος/η You Tube guru: Δεν το γνωρίζω , το μόνο που ξέρω από youtube είναι οι ταινίες του mickey mouse που βάζω καμιά φορά στο γιό μου για να μην γκρινιάζει.

Αγαπημένο μέρος διαμονής: Λατρέυω το σπίτι μου γιατί εκεί αισθάνομαι ελεύθερη και ταυτόχρονα είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου μιας και όλα έχουν γίνει με μεράκι και αγάπη .

Αγαπημένη ταινία:Η ταινία που δεν θα σταματήσω να βλέπω όσο κλαμα και αν μου προκαλέι είναι  η ¨Χάτσικο ¨με το υπέροχο σκυλάκι και τον υπέροχο Ριτσαρντ Γκιρ.

Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις? : Λόγω της κακιάς  (για εμένα ) συνήθειας να μη χαλάω εύκολά τα παπούτσια έχω αρκετά , αλλά όποιος με δει θα λέει ότι έχω μόνο δυο γιατί αυτά με βολεύουνε και δεν λένε να χαλάσουνε με τίποτα.

Αγαπημένο χρώμα: Λατρεύω το λευκό σε συνδιασμό με το φούξια για καλοκαίρι  και το μαύρο  με το λευκό για χειμώνα .

Ελπίζω να απάντησα σε όλες τις ερωτήσεις ,εάν κάτι έχω ξεχάσει εδώ είμαι ..............................


Με την σειρά μου θα πρέπει να το χαρίσω και εγω σε κάποια άλλα blogs γι΄αυτό θα μου δώσετε λίγο χρόνο και θα σας ενημερώσω αύριο .............

Μην ξεχάσετε να επισκεφθειτε το http://ergahandmade.blogspot.gr με τις υπέροχες δημιουργίες της Katy.






1 σχόλιο:

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Πάντα να κερδίζεις τέτοια όμορφα
βραβεία, να το χαίρεσαι και καλή
συνέχεια στις δημιουργίες σου !!