14 Μαΐου 2013

Εγκυμοσύνη και γυμναστική .

Φυσικά και μπορείτε να γυμναστείτε αρκέι να σας το επιτρέπει ο γυναικολόγος σας .

Τα οφέλη της γυμναστικής είναι πολλά για τη μέλλουσα μαμά. Η ήπια άσκηση στην εγκυμοσύνη είναι ευεργετική και για τη μαμά αλλά και το έμβρυο, χαρίζει ευεξία και ζωτικότητα , βοηθάει το σώμα να προετοιμαστεί καλύτερα για τον τοκετό.







  • Ενισχύει το καρδιαγγειακό σύστημα.
  • Δυναμώνει τους μυς και βελτιώνει την ευλυγισία των συνδέσμων και των αρθρώσεων
  • Μειώνει τις ενοχλήσεις τις εγκυμοσύνης, όπως είναι οι πόνοι της πλάτης, η δυσκοιλιότητα, οι κράμπες, η αίσθηση της κόπωσης και το πρήξιμο στα πόδια
  • Oι μύες της λεκάνης δυναμώνουν έτσι ώστε να αντέχετε ευκολότερα το βάρος του εμβρύου και ελέγχετε την ανάγκη για ούρηση
  • Τονώνεται η αυτοπεποίθησή σας με αποτέλεσμα να έχετε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο σώμα σας στη διάρκεια του τοκετού
  • Οι ορμόνες που απελευθερώνονται την ώρα της γυμναστικής (που είναι ίδιας σύστασης με τη μορφίνη, αλλά φυσικές) προκαλούν ψυχική ανάταση και ευφορία. Μάλιστα, επειδή διαπερνούν τον πλακούντα, προκαλούν ευφορία και στο έμβρυο
  • Ο ύπνος σας είναι πιο ήρεμος και πιο βαθύς. 
  • Αν δεν γυμναζόσασταν συστηματικά πριν από την εγκυμοσύνη, μπορείτε να ξεκινήσετε με κάποια ήπια δραστηριότητα, αφού πρώτα πάρετε την έγκριση του γιατρού σας ή κάποιου ειδικού.


Δεν υπάρχουν σχόλια: