16 Απριλίου 2013

Παιδική Παχυσαρκία !

Δεν είναι μια χαρούμενη και συνηθισμένη ανάρτηση αλλά ήθελα να αναφέρω το συγκεκριμένο περιστατικό γιατί πραγματικά μου έκανε εντύπωση η απάντηση που πήρα από μια μαμα.

Βρέθηκα σε ένα παιδικό πάρτυ , όπου ένα 4χρονο κοριτσάκι είχε αδείασει σε πολύ λίγη ώρα όλα σχεδόν τα γλυκά που υπήρχανε στο μπουφέ, εγώ με το μυαλό μου σκέφτηκα ότι η μαμά της δεν την είχε δει και την ενημέρωσα " λογικά  η μικρή θα είχε προβλημα με την κοιλίτσα της  μετά από τόσα γλυκά" ....................

Η απάντηση της μαμάς της και φίλης μου μάλιστα ήτανε : δεν με πειράζει γιατί το κοριτσάκι μου γυμνάζεται , κάνει 4 ώρες την εβδομάδα μπαλέτο. 

Καλό είναι να γνωρίζουμε ότι η κακή διατροφή είναι σύμμαχος της παιδικής παχυσαρκίας όσο και εάν γυμναζόμαστε .


Η παχυσαρκία στις ημέρες μας έχει πάρει διαστάσεις “επιδημίας”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: