28 Απριλίου 2013

Ένα δημιουργικό απόγευμα !

Γειά σας , ελπίζω να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να δείτε τις δημιουργίες μου με βοηθό τον μικρό μου Παναγιώτη .......


Είναι η δευτερή φορά μετά τις λαμπάδες με το σπασμένο κεράκι , που ασχολούμε με κατασκευές και ομολογώ ότι μου αρέσει. Δεν πιάνει το χέρι μου και δεν μπορώ να πω ότι είναι οι καλύτερες που έχετε δει σε καμία περίπτωση αλλά πιστέψτε με περνάμε τόσο όμορφα με το γιό μου όταν φτιάχνουμε διάφορα πραγματάκια και για αυτό ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.


Σκεφτηκα να φτιάξουμε παρέα διακοσμητικά αντικείμενα για να χαρίσουμε στα ξεδερφάκια του το Πάσχα.Έτσι στρωθήκαμε στην δουλειά σήμερα το απόγευμα και σας παρουσιάζουμε το αποτέλεσμα.

Έδωσα μπογιές στον γιό μου και του ζήτησα να ζωγραφίσει τα αυγά από φελιζόλ , έπειτα πήραμε ένα πλαστικό πιάτο μια χρήσεως και του το έδωσα και αυτό να το ζωγραφίσει , στην συνέχεια κόλλησα εγώ επάνω το διακοσμητικό χόρτο , τις κορδελίτσες και τα αυγά.

έτσι φτιάξαμε ένα πασχαλινό καλαθάκι 




Διακοσμητικό στεφάνι για την ξαδερφούλα .


Στεφάνι από φελιζόλ και διακοσμητική πεταλούδα  & λουλουδάκι φτιαγμένα από πυλό. 
Η επαφή με τον πυλό του άρεσε στην αρχή γιατί νόμισε ότι είναι πλαστελίνη αλλά στην συνέχεια που τα χεράκια του λερωθήκανε γιατί ξεράθηκε ο πυλός όμολογώ ότι νευρίασε και δεν ήθελε να συνεχίσει να με βοηθάει.
Το ξεπαράσαμε όμως και μετά απλά λυπήθηκα το τραπεζάκι μου...............



Αγόρασα μπέζ μεταλλικά γλαστράκια τα οποία ζωγράφισα εγώ αυτή τη φορά , και σκεφτήκα να γράψουμε στο καθένα το όνομα για τον οποίο προορίζεται , να το γεμίσουμε με σοκολατένια πασχαλινά αυγουλάκια και κουλουράκια.



Και ένα ακόμα στεφάνι που φτιάξαμε για το δικό του δωμάτιο .

Είναι και αυτό από φελιζόλ, τύλιξα κορδέλα εκρού και χακί και διακόσμησα με πασχαλίτσες , ένα κουνελάκι , ένα λουλουδάκι που φτιάξαμε με πυλό και ένα χάρτινο λουλούδι .




Το πιο όμορφο απόγευμα με τον μικρό μου , λερώσαμε όλο το μπαλκόνι με μπογιές και πυλό , κομμένες κορδέλες και κόλλες .................

Θα μας μείνει αξέχαστο ....... 




2 σχόλια:

DIMI είπε...

Καλημέρα Γιώτα μου!!Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου!!Τά κασπώ πολύ ωραία!!Καί τού χρόνου!!Πάντα όμορφα καί δημιουργικά νά περνάτε μέ τό αγοράκι σου!!Καλή Μ.Εβδομάδα!!Φιλάκια!!

Dora Petridou είπε...

Πολύ όμορφα όλα, μπράβο στην μαμά και στον μικρό Παναγιώτη!! Καλό Πάσχα σε όλους μας!!
Φιλιά