19 Μαρτίου 2013

Το Πρώτο μου Βραβείο !!!!!


      Ευχαριστώ Πολύ !!!!!






Ευχαριστώ πολύ την φίλη μου Δώρα με το όμορφο ιστολόγιο της prettypartyideas.blogspot.gr για το βραβείο που μου χάρισε.

Με την σειρά μου και εγώ θα πρέπει λοιπόν να το παραδώσω σε άλλα 5 ιστολόγια οπότε ας αρχίσουμε :

στην Νατάσσα με το  neverland-natasa.blogspot.gr

στην Καλλιόπη, Νικόλα και Μάνια kanimabymom.blogspot.gr

στην Marie με το  marie-meraki.blogspot.gr

στο Μπόμπιρές εν Δράση   με  το crafts4ever.blogspot.gr

στην 'Ελενα  από το elenas1986.blogspot.gr


Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά που κάνετε. 

Για  να παραλάβετε το βραβείο σας πρέπει και εσείς με την σειρά σας να το παραδώσετε σε άλλα 5 ιστολόγια και να ενημερώσετε τους κατόχους τους!



6 σχόλια:

Ελένα είπε...

Καλως σε βρηκα στο υπεροχο σπιτακι σου!!!!!!
Ευχαριστω πολυ που με τιμας με το υπεροχο αυτο βραβειο!!!!!
Καλη σαρακοστη και καλη συνεχεια ευχομαι!!!!
Φιλακια!!!!

Ελένα είπε...

Καλως σε βρηκα στο υπεροχο σπιτακι σου!!!!
Ευχαριστω πολυ πολυ που με τιμησες με αυτο το υπεροχο βραβειο!!!!!
Καλη σαρακοστη και καλη συνεχεια!!!!
Φιλακια!!!!

Νατάσα είπε...

Τι όμορφο και χαρούμενο σπιτάκι!!!!! Λατρεύω τα πουά!!!!!
Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο, είσαι πολύ γλυκιά :)!!!
Πολλά φιλιά.

Marie είπε...

Σε ευχαριστώ θερμά!!! Μου έχει χαλάσει ο υπολογιστλης μου και τλωρα σου γράφω απ΄το laptop του γιου μου, όταν τον πάρω και πάλι σώο (τον υπολογιστή) θα κάνω σχετική ανάρτηση! Πολλά φιλάκια και σ'ευχαριστώ και πάλι για την τιμή!

Kanima είπε...

Efharistoume poli!!!!!

Καρπαθάκι είπε...

Ευχαριστω θερμα για το βραβειο που μου χαριζεις !!
Να εισαι καλα!
Συγχαρητηρια και για το δικο σου βραβειο και εις αλλα !!
Καλη συνεχεια!