28 Φεβρουαρίου 2013

Τι να αποφεύγετε στη διατροφή του παιδιού σας !

Τα παιδιά μεγαλώνοντας χρειάζονται περισσότερη ενέργεια και ποικιλία από τροφές ώστε να πέρνουνε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται. Αυτό θα τους εξασφαλίσει την καλή υγεία και τις σωστές διατροφικές συνήθειες για το υπόλοιπο της ζωής τους.

Για το λόγο αυτό θα πρέπει να είμαστε ιδιάιτερα προσεκτικοί με τις τροφές που θα εντάξουμε στο καθημερινή τους διατροφή.

Τρόφιμα τις οποίες πρέπει να αποφεύγουμε:


  • Τηγανιτά 
  • Αλλαντικά
  • Αναψυκτικά 
  • Γλυκά
  • Πατατάκια
  • Αλμυρά σνακς
  • Καραμέλες
  • Ζαχαρούχο Γάλα  

Η σωστή διατροφή για τα παιδιά μας πρέπει να περιλαμβάνει τροφές και από τις 4 κύριες ομάδες τροφών οι οποίες είναι:


Γάλα και Γαλακτοκομικά προιόντα

Το γάλα είναι η βασική τροφή για το παιδί, συστήνεται η καθημερινή κατανάλωση τουλάχιστον 350 ml.
Τροφές πλούσιες σε άμυλο

Ρύζι, μακαρόνια, πλιγούρι, κριθαράκι, πατάτα ( πάντα έχοντας τον έλενγχο της ποσότητας).
Οι πατάτες είναι μια πολύ καλή πηγή βιταμίνης C για το παιδί σας. 
Φρούτα και λαχανικά

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες. Προσπαθήστε να δίνετε στα παιδιά σας 4 μερίδες καθημερινά. 
Κρέας - Ψάρι - Όσπρια

Οι πρωτεΐνες είναι εξίσου σημαντικές για την ανάπτυξη του παιδιού. 
 Το κρέας, τα αυγά, τα όσπρια, το ψάρι και τα θαλασσινά είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και πρέπει να δίνονται 1-2 μερίδες στα παιδιά καθημερινά.
φιλική συμμετοχή
Ιάκωβος Θεοδοσίου
Ιατρός - Διαιτολόγος






Δεν υπάρχουν σχόλια: